Brug af tidssalg i erhvervslivet

Så du er lige begyndt at se på din nuværende virksomhed. Du har aftalt, at 100.000 skal være et rimeligt mål, og du skal simpelthen få denne forretning rullende. Det begynder at virke ret godt så omkring seks måneder inde i venture, du stiller dette spørgsmål til dig selv “Hvorfor er jeg selv sætte i dette hårde arbejde? Det er noget, jeg kan gøre. Hvis jeg har lyst til at jagte dette produkt, kan jeg holde op.”

På seks måneder inde i virksomheden, ville det være tid til at holde op. Produktet har ikke leveret, hvad de lovede, hvilket er grunden til du halter bagefter. Det er meget at give op. Du kan nemt starte en anden virksomhed, gå væk, komme tilbage.

Du kan inddr, at din virksomhed er en masse arbejde, så du ønsker at tage din tid, dedikere dit liv til denne virksomhed, lad en anden partner eller ejer af operationen gøre det for dig og derefter starte den første del af virksomheden. Det er at sætte væggene op. Jo mere du gør dette, jo hårdt arbejde er det at drive virksomheden. Hvis du starter med den første del af virksomheden og ikke giver tid til den anden del af virksomheden, ville det ikke gå nogen steder. Du ville ikke være i stand til at tage instinkt og have det sjovt med dine nye partnere på dette afgørende tidspunkt i din virksomhed.

Du mangler vision og vision er, hvad der vil guide dig til succes. Uden vision, gør du noget selv i stedet for det, som er at opnå det samme, som folk allerede gør. Du er nødt til at have en forståelse af markedet, at du sidder i, hvad der er varmt lige nu, hvad der ikke er. Du er nødt til at vide, hvad der vil gøre det varmt.

Du skal have et netværk af mennesker, der leverer oplysningerne direkte til dig. Det kan være en fangst 22, når du er nødt til at komme med informationskilder, du kan stole på, du ved bare ikke, hvem du kan stole på. Alt dette vil være tilfældigt, når du starter op. Medmindre du har et alternativ til den, du bruger, kan du ikke have disse oplysninger. Det skal komme fra nogen eller flere mennesker, du kender, der har troværdighed eller evne til at levere. Det sidste, du ønsker, er at få dine forretningspartnere til at prøve at stjæle dig.

Der skal være specifikke ting, som du er i stand til at gøre, der vil have indflydelse på den måde, folk tænker på de produkter og tjenester, du ønsker at tilbyde. Uden disse oplysninger er det så svært at opbygge troværdighed og respekt på markedet.

Søger du finansering til dit næste projekt? Se mere på kviklanet.dk – hvor de tilbyder langfristet finansiering

Du ønsker ikke at komme i vane med at gå glip af en bly hver tredje måned til seks måneder. Fordi denne proces til opbygning af en virksomhed ikke er noget, der er let. Det tager sig tid til at opbygge troværdighed, få kontrakter og tilbud på plads for dine tjenester og har tid og ressourcer til at passe alle kunder, så de er glade og er tilfredse med det serviceniveau, de blev leveret. Hvis du prøver at påtvinge dig selv det, får du aldrig gjort noget.

Penge gør verden gå rundt og erhvervslivet kan ikke vokse uden penge. Derfor er det så kritisk, når du starter en virksomhed, at du i det mindste har pengestrømmen med mulighed for at tilbyde det til dine kunder. Og når du indser, at mulighederne aldrig vil tage fart, og dine kunder vil aldrig betale dig eller i sidste ende, vil de aldrig betale dig på alle, medmindre du opdaterer dem regelmæssigt.

Derfor er det så vigtigt at begynde at tænke høfligt over værdien af det, du tilbyder dine kunder, og hvad konsekvenserne af at forblive i erhvervslivet er. Fordi den eneste måde at holde dine kunder er at lade dem vide, at du værdsætter deres tid, og at du er villig til at betale en rimelig pris for at holde deres tanker på lethed.

Tidsfølsomt arbejde er meget sjovere end at se på puljer af tal og gøre stabil indtjening. Dit fokus er at blive god til dit job og ikke sifon væk dine kunder ved at forsøge atFigure ud af, hvordan man kan tjene penge gennem salg. Gør dit bedste for at fokusere på at gøre noget allerede.

Når du føler dig fokuseret på et godt produkt eller en god service, vil du opdage, at du kan arbejde meget godt og nyde arbejdet. Det skyldes, at det produkt eller den tjeneste, du løser et problem for, har værdi, og du bliver betalt for den værdi. Du sætter en værdi på det arbejde, du tilbyder.